bara gör't

sitter med en kopp kaffe och skulle precis läsa igenom gamla mejl för att hitta ett från min lärare om förlorade måldokument när jag hittade ett par mejl från study abroad, en mässa jag var på med skolan. 
de tipsade mig om att det är dags att boka möte för utlandsstudier och jag håller med! så jag drar nog till australien 2011, om allt går som det ska
har varit grymt taggad på idén ända sedan mässan och nu tror jag att det är rätt klart. så fort jag börjar jobba så ska pengar läggas i australien-kassan. 
on a different note; jag och vic var och shoppade lite idag :) alltid lika roligt. hoppas att hon lägger upp sin bild på sin schnygga mer-flaska som hon målat!
köpte en vinterjacka från lindex, mitt första köp från lindex på fem år! 
tänkte när jag ändå var igång så skulle jag beställa lite saker och se vad jag vill köpa nu när jag ändå ska jobba lite i helgen. lite pengar måste man ju sprätta iväg! 
men nu tänkte jag gå ut på promenix med mig själv med min älskade lilla ipod. 
ett tips kolla in: ry cumings - always remember me
puss puss!

Kommentarer
Postat av: felle

heej, jag undrar hur mkt dunjackan kostade. jätte fin blogg :)

2010-12-30 @ 10:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0