GUL BIL!

Dom där gula bilarna.
Är dom inte helt outstanding? Bokstavligt talat.

Dom är verkligen överallt! I alla fall enligt mig.
Vid några tillfällen har jag räknat hur många gula bilar jag ser på en dag,
och har kommit upp till cirkus 20-30st. Varje dag. Damn!
Det är ändå rätt ball, rätt otroligt att det existerar så många bilar med färgen gul,
just här där jag bor. I lilla Kungsbacka.

Det är ett faktum att jag ogillar gula bilar, men varför är fortfarande oklart.
Jag antar att det bara är så, helt enkelt. Inte mer med det.

Planerar btw att införskaffa mig en gul bil,
när tiden är kommen för den typen av inköp.
Jäklar va jag ska vara stolt över min fula gula bil.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0