Ulla red till ullared

Tjenare gott folk!

Min dag började av att mamma väckte mig och frågade om jag ville åka till ullared.
Självklart ville jag det, jag är en riktig sucker för den typen av shopping (annan också ifs).
Sagt och gjort packade vi in oss i bilen,
skrapade av frosten som låg likt ett täcke över bilen och gav oss iväg neråt landet.
Med snö(?) piskandes mot rutan kom vi till slut fram till vår destination.
Mycket folk, vilket resulterade i en sur vic och en sur mamma.
Vi stannade inte länge med andra ord.

I bilen på väg hem hade vi dock fått utökning, av störstadels kläder, men även så mycket annat behövligt.

Antal gula bilar jag sett idag ska jag inte ens nämna, damn!

Nu ska ni få se min fångst denna dag:


Ett stycke tunkia, ett stycke sparklin' linne, ett stycke kavaj samt en gnutta plastros.
(ja, jag har köpt en plastblomma. Den har fått en plats i mitt badrum)


Sen roffade jag även åt mig lite annat smått och gott (bokstavligt talat alltså):


Kommentarer
Postat av: :D

gött med tuggummi :D

2010-10-27 @ 18:21:36
URL: http://phfft.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh nu blir jag sugen på toblerone :(

2010-10-31 @ 21:06:31
URL: http://sofiasssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0