I figured something out!

Jag är ledig imorgon! Åhh va värt!
I vanliga fall har vi endast 1 lektion på tisdagar, klockan 10, men inte imorgon.
Nu kommer jag få sova ut! Senare under dagen ska jag nog träffa goingen Therese 

Sen i veckan blir det förhoppningsvis stockholm med henne och her boyfriend :D


Skulle titta på film och vilade ögonen en aning. vaknade för cirkus 2 timmar sedan!
Nu blir det till att kolla på idol som jag missade. Nästa år kanske det är min tur?

Btw:
Jag har otroligt roligt åt DET HÄR just nu!
DET HÄR också! hahaha

Kommentarer
Postat av: m ♥

Är det meningen att menyn skall vara längst ner? :(

2010-09-28 @ 15:05:34
URL: http://miski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0