Right Above It

Tjenare bloggish!

Hade en lektion idag, klockan 10. Jag gick inte dit... Vaknade 14.00
Men det spelade inte så stor roll, för jag snor nån classmates anteckningar later!

Nu tänkte jag i alla fall röra mig mot Veronica. Vi ska inreda och fixa i hennes garderob,
så de får ni bilder på senare ;)


Igår satt jag uppe till 2 och försökte lära mig en låt, gick sådär, men förhoppningsvis lär jag mig den snart
och då kommer den kanske upp här på bloggen, spännande eller bara ointressant?

Chopp chopp, nu hoppar jag iväg!

Kommentarer
Postat av: Alicia

två,det var länge,hihi :)



Veckans Blogg pågår just nu.

Kika in och var gärna med! :)

2010-09-07 @ 17:21:20
URL: http://photobyalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0